In het schoolondersteuningsprofiel (SOP) beschrijven wij als school wat de mogelijkheden zijn om leerlingen te ondersteunen. Klik op SOP om dit document te downloaden.
Samen gaan we voor een gezondere school. Klik op Voedingsbeleid voor meer informatie.
Overal waar gewerkt wordt zijn wel eens misverstanden of worden wel eens fouten gemaakt. Onderwijs is mensenwerk. Dat is op onze school niet anders en daar leren wij van. Ouders, kinderen en personeelsleden worden uitgenodigd om dergelijke punten te bespreken en op de goede plek aanhangig te maken. Indien dat niet tot tevredenheid verloopt, is er de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Veruit de meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken in de school zullen in onderling overleg tussen ouders, leerlingen, personeel en schoolleiding op een juiste wijze worden afgehandeld. Indien dat echter, gelet op de aard van de klacht, niet mogelijk is of indien de afhandeling niet naar tevredenheid heeft plaatsgevonden, kan men een beroep doen op deze klachtenregeling. Klachten kunnen gaan over bijvoorbeeld begeleiding van leerlingen, toepassing van strafmaatregelen, beoordeling van leerlingen, de inrichting van de schoolorganisatie, seksuele intimidatie, discriminerend gedrag, agressie, geweld en pesten. Iedere school dient in het kader van deze regeling te beschikken over een vertrouwenspersoon. Bij ons zijn dat leerkracht Margré Drobinski (m.drobinski@mijnplein.nl) en ouder Anneke Haagsma. De vertrouwenspersoon zal u indien nodig of gewenst, verwijzen naar de door het bestuur aangewezen vertrouwenspersonen. De volledige klachtenregeling is in te zien op school.
Contact Info
Grote Beukelaer 2 8141 BP Heino Tel.: 0572 39 23 90 Email: goudenemmer@mijnplein.nl Facebook: https://www.facebook.com/degoudenemmer/ Instagram: https://www.instagram.com/degoudenemmer/ Twitter: http://https//twitter.com/GoudenEmmer